کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

حال


حال آدم خراب پرسیدن ندارد

اما . . . !

دستانش گرفتن دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:54

مثل کبریت کشیدن در باد
زندگی دشوار است !
من خلاف جهت آب شنا کردن را ، مثل یک معجزه باور دارم
آخرین دانه کبریتم را میکشم در این باد ...
هرچه باداباد!

« سهراب سپهری »

s پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:28

قابِ دلتنگیِ من

قطعه ای از رخِ زیبایِ تو را کم دارد

حیف غیرت دارم ...

خوش ندارم عکاس

نسخه ای از رخِ معشوقه یِ من بردارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد