کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

پرنده

پرنده ....

چه غریبانه رفت

آن پرنده کوچک

وقتی از صدای گریه ام

خسته شد ! ! !

((او حق داشت

من خنده را از یاد برده بودم )) 

................................................... 

من بعد از تو

آدم عجیبی شده ام...

 

آرزو

آرزو ....

آرزوی قشنگی ست...

داشتن ردپای تو کنار ردپای من...

بر دشت سپید پوشیده شده از برف...

تو هم آرزو کن...

صیاد

خوشا مرغی که در کنج قفس با یاد صیادش ...

چنان خرسند که پندارند آزادش ...

نمیگویم فراموشش مکن ...

 گاهی بیاد آور ...

اسیری را که میدانی نخواهی رفت از یادش

او دیر کرده است


آیـینـه پرسـیــد که چـرا دیــر کرده است         نکند دل دیگری او را سیر کرده است 

خندیدم و گفتم او فقط اسیر مـن است          تنـها دقـایقی چند تأخیـر کـرده است

گفتــــم امـــروز هـــوا ســـرد بوده است         شـاید موعد قــرار تغییـر کـــرده است 

خنـدیــد بــه ســادگیـــم آیـیـنـه و گفـت          احساس پاک تو را زنجیـر کرده است 

گفتم از عشق من چنین سخن مگوی          گفت خوابـی سال‌ها دیــر کرده است 

در آیـیـنـه به خـود نـگاه مـی‌کنــم ـ آه !         عشـق تو عجیب مــرا پیـر کرده است 

راست گفـت آیـیـنـه کـه منتظـــر نباش          او بـــرای همیـــشه دیـــر کـرده است

یک

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود

گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد

گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود

گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی یک ها باشیم

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند . . .

عشق

به بازار سیاه رفتم ،

برای خرید عشق ،

اما

در ابتدای ورودم رو کاغذی خواندم ،

در غرقه ی هوس بازان ،

عشق را به حراج گذاشته اند ،

به قیمت نابودی پاکبازان !!!!

خالی

گفتم دوستت دارم...

نگاهی به من کرد و گفت : چند تا ؟

دستام رو بالا آوردم

و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم ،

اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود

 

نترس


این بار تو بگو ،

دوستت دارم ،

نترس ،

من آسمان را گرفته ام ،

که به زمین نیاید

تنها


دیر گاهیست که تنها شده ام

قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

بازهم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من بی خبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام....


شاد

نگاه ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد ...

همه گویند ....

عجب شاد است 

عجب خندان

دل مردم چه می داند ....

که من دنیایی  از دردم ...

تاوان

تاوان حرفهایی 

که نگفتم 

تارهای سپیدیست 

لابه لای موهایم

وفا

آهای مرغ عشق 

فخر نفروش ....

معشوق تو عم به لطف قفس است 

که وفادار مونده ...

سنگ

وقتی که 
سنگ نباشد
نسل کلاغ ها بی شمار می شود
و
هیچ شبی از ما نمی هراسد
وقتی که صدایی نباشد 
باران به کدام شیشه
به کجای دل
پا بگذارد
وقتی که پنجره ای نباشد
چشم ها به چه دردی می خورند.

بشنو التماسمو

¬        دفتر عشـــق که بسته شـد
دیـدم منــم تــموم شــــــــــــــــــــــــدم
خونـم حـلال ولـی بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدون
به پایه تو حــروم شــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
اونیکه عاشـق شده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
بد جوری تو کارتو مونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
برای فاتحه بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
حالا باید فاتحه خونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
تــــموم وســـعت دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو
بـه نـام تـو سنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد زدم
غــرور لعنتی میگفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت
بازی عشـــــقو بلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم
از تــــو گــــله نمیکنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
از دســـت قــــلبم شاکیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
چــرا گذشتـــم از خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــودم
چــــــــراغ ره تـاریکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم
دوسـت ندارم چشمای مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
فردا بـه آفتاب وا بشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
چه خوب میشه تصمیم تــــــــــــــــــــــــــــــــو
آخـر مـاجرا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
دسـت و دلت نلــــــــــــــــــــــــرزه
بزن تیر خـــــــــــــــــلاص رو
ازاون که عاشقـــت بود
بشنواین التماس رو