کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کار دست

دلم کار دست است

خودم بافتمش

تارش از سکوت

پودش از تنهایی

همین است که خریدار ندارد…



از غریبه آشنا

نظرات 3 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:04

درسته بهشت خوبه..ولی جهنم همه آشنان..

sara پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:46

این چه رسمی ست ؟

چه کس گفته چنین : با گره سال خود آغاز کنیم ؟

از هزاران گره مانده به راه

تو بیا تا گره ای باز کنیم !

sara پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:59

رو سنگ قبر من بنویسـ خسته بود اهــل زمین نبود نـمازش شــکســته بود

بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود تـنها از این نظر که سـراپا شـکســته بود

بر سنگ قبر من بنویســـــــید پاک بود چشمان او که دائما از اشک شسـته بود

بر سنگ قبر من بنویســید این درخت عمری برای هر تبر و تیشه، دســــته بود

بر سنگ قبر من بنویســــــید کل عمر پشت دری که باز نمی شد نشسته بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد