کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

تاخیر

آنقدر آمدنت



به تاخیر افتاده است
...


که فقط می دانم



کسی را



روزگاری دوست داشته ام



که حالا شاید



دیگر نشِناسَمش ...
ادامه ...
آنقدر آمدنت



به تاخیر افتاده است



که فقط می دانم



کسی را



روزگاری دوست داشته ام



که حالا شاید



دیگر نشِناسَمش ...

نظرات 1 + ارسال نظر
sara پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:35

شهر را آدم به آدم در پی ات جویا شدم

تا که یک شب دیدمت، دل باختم، رسوا شدم

با نگاهی ساده قلبم را گرفتی، خوب من!

فکر می‌کردم که من عاشق نِمی... امّا شدم!

مثل یک پروانه در شمع نگاهت سال ها

سوختم، امّا عزیزم! با تو من معنا شدم

گفته بودی در کنارت تا ابد هستم ولی

باز رفتی، باز ماندم، باز من تنها شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد