کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

روزها

روزها یکی پس از دیگری به پایان




... می رسند...



و در پی روزها



عمر من...



خسته نباشی سرنوشت....!



می بینی؟!



دست در دستان تو



تمام راه را بیراهه رفتم



شنیدم کسی میگفت:



چشمانت را ببند!



اعتماد کن...



به قیمت تمام روزهای رفته



چشم هایــم را بستم...



اعتماد کردم...!



بهای سنگینی داشت اعتماد !



روزی...



چشمانم را باز کردم؛



چیزی به نام " عشـــــق "



در راهِ همپا شدنِ با تو



به تاراج رفته بود!
ادامه ...
روزها یکی پس از دیگری به پایان    




می رسند...



و در پی روزها



عمر من...



خسته نباشی سرنوشت....!



می بینی؟!



دست در دستان تو



تمام راه را بیراهه رفتم



شنیدم کسی میگفت:



چشمانت را ببند!



اعتماد کن...



به قیمت تمام روزهای رفته



چشم هایــم را بستم...



اعتماد کردم...!



بهای سنگینی داشت اعتماد !



روزی...



چشمانم را باز کردم؛



چیزی به نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد