کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

داستان زیبا و عاشقانه (عشق پسر به دختر)

 

 

دختری از پسری پرسید : آیا من نیز چون ماه زیبایم ؟

پسر گفت : نه ، نیستی

دختر با نگاهی مضطرب پرسید : آیا حاضری تکه ای از قلبت را تا ابد به من بدهی ؟

پسر خندید و گفت : نه ، نمیدهم

دختر با گریه پرسید : آیا در هنگام جدایی گریه خواهی کرد ؟

پسر دوباره گفت : نه ، نمیکنم

دختر با دلی شکسته از جا بلند شد در حالی که قطره های الماس اشک چشمانش را نوازش

میکرد

اماپسر دست دختر را گرفت ، در چشمانش خیره شد و گفت :

تو به انداره ی ماه زیبا نیستی بلکه بسیار زیباتر از آن هستی

من تمام قلبم را تا ابد به تو خواهم داد نه تکه ای کوچک از آن را

و اگر از من جدا شوی من گریه نخواهم کرد بلکه خواهم مرد

نظرات 2 + ارسال نظر
z.o چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 http://zar2020.persianblog.ir

سلام دوست عزیز مطالب خیلی زیبایی درج کردین

دست مریضاد

این روزها بدجوری حال گیر شده

سلام
ممنون
متشکر

(دریا) چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

شما پسرا فقط سرکار میزارید آخه شما این کارا؟؟؟
عمرا
سنگ دلا

این نظر لطفتونه
خوب شاید اینجوری باشه
اما بانو هر چیزی توی این دنیا خوب و بد داره مثل پسرا و دخترا
امید وارم هیچ وقت با پسر بد روبرو نشید
یکم خوش بین باشید به اندازه اعتماد کنید و به اندازه شک
باز تشکر از اینکه به وبلاگ سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد