کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

من و تو دور از هم می پوسیم

 

  

من به درماندگی صخره و سنگ

من به آوارگی ابر و نسیم

من به سرگشتگی آهوی دشت

من به تنهایی خود می مانم

من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی گیسوان تو به یادم می آید

شعر چشمان تو را می خوانم

چشم تو چشمه شوق

چشم تو ژرف ترین راز وجود برگ بید است که با زمزمه جاریه باد تن به وارستن عمر ابدی می سپرد

تو تماشا کن

که بهاری دیگر

پاورچین پاورچین


از دل تاریکی میگذرد

و تو در خوابی

 پرستو ها خوابند و تو می اندیشی

به بهاری دیگر

به یاری دیگر

اما برای من

نه بهاری

و نه یاری دیگر


- افسوس

من و تو دور از هم می پوسیم

غمم از وحشت پوسیدن نیست

غمم از زیستن بی تو در این لحظه پر دلهره است

دیگر از من تا خاک شدن راهی نیست

از سر این بام

این صحرا

این دریا

پر خواهم زد

خواهم مرد

و غم تو این غم شیرین را

با خود به ابد خواهم برد

نظرات 3 + ارسال نظر
☼رویا☼ چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

سلام سلام خوبی خوبم بهت ایمیل دادم مشکلمو فهمیدم بابا منم مهندسم
وبتو چه خوشملتر کردی همه چی داره
اینم از طرفه من
اینم واس علی

arghavan چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11

سلام وبت خیلی جالبتر شده بهت تبریک میگم امیدوارم بتونی بهتر از این ادامه بدی وموفق باشی

ممنون
تشکر
نظرلطفتونه
به کمک شماست که قشنگ شده
بازم منتظر نظراتتون هستم

mushiiiiiiiiiii شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:23

عالیییییییییی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد