کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

فراتر

می تازی، همزاد عصیان!

 

به شکار ستاره ها رهسپاری،

 

دستانت از درخشش تیر و کمان سرشار.

 

اینجا که من هستم

 

آسمان، خوشه کهکشان می آویزد،

 

کو چشمی آرزومند؟

 

***

 

با ترس و شیفتگی، در برکه فیروزه گون، گل های سپید می کنی

 

و هر آن، به مار سیاهی می نگری، گلچین بی تاب!

 

و اینجا - افسانه نمی گویم -

 

نیش مار، نوشابه گل ازمغان آورد.

 

***

 

بیداری ات را جادو می زند،

 

سیب باغ ترا پنجه دیوی می رباید.

 

و - قصه نمی پردازم -

 

در باغستان من، شاخه بارور خم می شود،

 

بی نیازی دست ها پاسخ می دهد.

 

در بیشه تو، آهو سر می کشد، به صدایی می رمد.

 

***

 

در جنگل من، از درندگی نام و نشان نیست.

 

در سایه - آفتاب دیارت، قصه « خیر و شر » می شنوی.

 

من شکفتن ها را می شنوم.

 

و جویبار از آن سوی زمان می گذرد.

 

***

 

تو در راهی.

 

من رسیده ام.

 

***

 

اندوهی در چشمانت نشست، رهرو نازک دل!

 

میان ما راه درازی نیست: لرزش یک برگ.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
MINA شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:17 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

BASHE

محدثه و راضیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:13

اینم از نظر.....
مطلبتون خوجچله....

sara دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:33

من نه عاشق هستم
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ...
من خودم هستم و یک حس غریب
که به صدعشق و هوس می ارزد
من نه عاشق هستم
و نه آلوده به افکار پلید
من به دنبال نگاهی هستم
که مراازپس دیوانگی ام میفهمد ...





مرسی قشنگ بود.خسته نباشی

MitrA پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 http://harper.blogsky.com/1391/05/26/post-196/

دعوت به ساخت وبلاگ گروهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد