کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

دیگه حس و حال عاشقی ندارم

دیگه حس و حال عاشقی ندارم توی قلب هیچ کسی جایی ندارم


با همه قهرمو هیچ کاری ندارم من دیوونه دیگه نایی ندارم


من دیوونه رو از دست خودم دور کنین


من افسرده رو به عاشقی مجبور کنین


درد تنهایی برام یه عادته ته خوشحالی من یه ساعته


شدی یه تیکه سنگ دلت نمیشه تنگ کوهتو ول نکنی


اگه یه روز گرفت دلت برای من دلتو ول نکنی


شدی یه تیکه سنگ دلت نمیشه تنگ کوهتو ول نکنی


اگه یه روز گرفت دلت برای من دلتو ول نکنی


بذار بگن بهم که اون دیوونه بود ازت فقط برای من یه دونه بود


اون الان دست خدا امانته زندگی بی اون برام حماقته


شدی یه تیکه سنگ دلت نمیشه تنگ کوهتو ول نکنی


اگه یه روز گرفت دلت برای من دلتو ول نکنی


شدی یه تیکه سنگ دلت نمیشه تنگ کوهتو ول نکنی


اگه یه روز گرفت دلت برای من دلتو ول نکنی


شدی یه تیکه سنگ دلت نمیشه تنگ

بیا دوری کنیم از هم

بیا دوری کنیم از هم
بیا تنها بشیم کم کم
بیا با من تو بدتر شو
بیا از من تو رد شو .. رد شو
ببین گاهی یه وقتایی دلم سر میره از احساس
نه میخوابم نه بیدارم از این چشمای من پیداست
تنم محتاج گرماته زیادی دل به تو بستم
هچ دردی در این حد نیست
من از این زندگی خسته ام
دلم تنگ میشه بیش از حد
دلم تنگ میشه بیش از حد …