کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

ای نزدیک

در نهفته ترین باغ ها، دستم میوه چید.

و اینک، شاخه نزدیک! از سر انگشتم پروا مکن.

بی تابی انگشتانم شور ربایش نیست، عطش آشنایی است.

درخشش میوه! درخشان تر.

وسوسه چیدن در فراموشی دستم پوسید.

دور ترین آب

ریزش خود را به راهم فشاند.

پنهان ترین سنگ

سایه اش را به پایم ریخت.

و من، شاخه نزدیک!

از آب گذشتم، از سایه بدر رفتم،

رفتم، غرورم را بر ستیغ عقاب – آشیان شکستم

و اینک، در خمیدگی فروتنی، به پای تو مانده ام.

خم شو، شاخه نزدیک!

نظرات 8 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

سلام .امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز برای اولین بار بعد از مدتها به یادتون افتادم.خیلی عجیب بود چون مدتها بود که به یادتون نیوفتادم.ولی خب بهونه ای شد بهتون سر بزنم و کامنت بذارم.امیدوارم مثل من فراموشم نکرده باشید.آرزو دارم بخت یارتون باشه. اگه شناختیدم بگید.
موفق باشید. یا علی مدد

سلام
بله شناختمتون
بازم بیاید
خوشحال میشم
لطفا بازم از خودتون برام کامنت بزارید
بای

یه عالم آرزو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:50 http://eshgheavalam.blogsky.com

وای..وبلاگتون خیلی خوشگله....
من که با اجازه لینکتون میکنم...اجازه هست؟؟؟

محدثه(یه عالم آرزو) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:33

سلام...
شما که کلی بازدید کننده دارید....
میتونم بپرسم چرا نظراشونو تایید نمیکنید؟؟؟؟ببشخین فوضولی کردم.

سلام
چرا من نظرات رو می بینم اما کاهی بعضی نظرات بیشتر خصوصیه تا عمومی یا طوری نظر داده شده که خواننده ها برداشت های نادرست می کنن
بخاطر همین دلیل دیگه ای نداره

MINA چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:36 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

سلام
خوبی؟؟؟
خیلی سنگین شدی
سرتم خیلی شلوغ شده به وبلاگمم که دیگه اصلا سرنمیزنی
اشکال نداره
خوش باشی
خداحافظ

الناز چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:40 http://elnaaaaaazzzzzzblogfa.com

سلام چطوری روبهراهی ببخشید از این که دیر اومدم راستی وبتون خیلی جالب شده و این که من شما لینک کردم

sara پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:21

مرسی.قشنگ بود

MINA دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:14 http://tanhatarintanha.blogsky.com/

salam
bale kamelan moshakhase k u be yadami

ta man nayam va nazar vasat nazaram to aslan yadi az man nemikoni

parmiss سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:42

khob bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد