کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

اعتراف

 

تا نهان سازم از تو بار دگر

راز این خاطر پریشان را

می کشم بر نگاه ناز آلود

نرم و سنگین حجاب مژگان را

 

دل گرفتار خواهش جانسوز

از خدا راه چاره می جویم

پارساوار در برابر تو

سخن از زهد و توبه می گویم

 

آه ... هرگز گمان مبر که دلم

با زبانم رفیق و همراهست

هر چه گفتم دروغ بود، دروغ

کی ترا گفتم آنچه دلخواهست

 

تو برایم ترانه می خوانی

سخنت جذبه ای نهان دارد

گوئیا خوابم و ترانه تو

از جهانی دگر نشان دارد

 

شاید اینرا شنیده ای که زنان

در دل «آری» و «نه» به لب دارند

ضعف خود را عیان نمی سازند

رازدار و خموش و مکارند

 

آه، من هم زنم، زنی که دلش

در هوای تو می زند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

دوستت دارم ای امید محال

نظرات 2 + ارسال نظر
Dokhtar kocholo یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 http://b-a-shabestar.blogfa.com

Salam
khaste nabashi
kheyli khobe webloget.
be webloge mano dadashamam miay?
dar morede matalebemo0nam nazar bezar
montazeramaa
mC

ایلیا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://ghalbezakhmi.blogsky.com

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است
هیچ کاری با ما ندارد خوابمان برد
بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردهایش شده ایم (حسین پناهی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد