کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

قلب یخی......

 


همه میگن که تو رفتی,همه میگن که تو نیستی

 همه میگن که دوباره دل تنگمو شکستی

 دروغــــــــــــــــــــــــــــــه

 چجوری دلت میومد منو اینجوری ببینی

با ستاره ها چه نزدیک منو تودوری ببینی

همه گفتن که تو رفتی ولی گفتم که دروغه

دروغـــــــــــــــــــــــــــــه

همه میگن کــه عجیبه اگه منتظر بمونم

همه حرفاشون دروغه تا ابد اینجا میمونم  

بی تو واسمت عزیزم اینجا خیلی سوتو کوره

ولی خوب عیبی نداره دل من خیلی صبوره  

همه میگن که تو نیستی,همه میگن که تو مردی

همه میگن که تنت رو به فرشته ها سپردی

 دروغـــــــــــــــــــــــــــــــه 

نظرات 3 + ارسال نظر
کیمیا-19 پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11

سلام سیامک
بهت قول داده بودم برات نظر بزارم اومدم به قولم وفا کنم
امیدوارم خوشحال شده باشی
راستی برای بار هزارم میگم وب قشنگی داری
بای
کیمیا

سلام
ممنون از لطفت
باز هم منتظر نظراتتون هستم

کیمیا-19 پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30

سلام دوباره سیامک
فقط خواستم بگم یک انشای خوشمزت خیلی قشنگ بود خیلی دوستش داشتم
بازم بهت سر میزنم
بای
کیمیا

زهراسادات جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:22

واقعاعالیه من که خیلی خوشم اومد.امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد