کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم


از من رمیده ای و من ساده دل هنوز
 بی مهری و جفای تو باور نمی کنم
 دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این
 دیگر هوای دلبر دیگر نمی کنم
 رفتی و با تو رفت مرا شادی و امید
 دیگر چگونه عشق تورا آرزو کنم
 دیگر چگونه مستی یک بوسه تورا
 دراین سکوت تلخ و سیه جستجو کنم

از طرف ایلیا

نظرات 2 + ارسال نظر
زهراسادات جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:35

خیلی قشنگ بودازطرف من به دوستتون تبریک بگید.داغ دل ادموتازه میکنه

رویا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 http://iran-manoto1.blogfa.com

وای دختر چیکار کردی
بیچاره خیلی دوسش داشته دیگه
**********
خدا رحمتت کنه ه ه ه ه ه ه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد