کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی


سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی‬


‫آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن

من و از این دل خوشی وآرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر از عشق و خواهشم

من و تو آغوشت بگیر آغوشه تو مقدسه

بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو من و به آتیش میکشه

نوازش دستای تو عادت ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جا بذار

به پای عشق من بمون هیچکس وجای من نیار

مهر لباتو رو تن و روی لبه کسی نزن

فقط به من بوسه بزن، به روح و جسم و تن من

نظرات 4 + ارسال نظر
یه عالم آرزو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:38

مثل همیشه..زیبا

ایلیا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09

دلتنگ خنده های تو ام مهتاب من***
محتاج یک نگاه تو چشم پر آب من***
سرد است سر نهاده به زانوی بی کسی***
یک عاشق غریب بی تاب آفتاب من***

[ بدون نام ] یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 15:18

سحر شنبه 30 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 08:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد