کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

یار من مهربان ترین یار است


یار من مهربان ترین یار است

 

نه ستمکار نه دل آزار است

 

خلق و خویش خوش و درونش خوش

 

واقعا گفته و بیا نش خوش



لب و دندان نگو بگو الماس

 

ای خدا از تو صد هزار سپاس

 

لب کلام خدای منان است

 

بوسه اش از ته دل و جان است

 

برق چشمانش چو آتش طور است

 

گفته هایش پر از گل نور است

 

وای از آن آدم که عشوه ساز کند

 

آسمان در برش نماز کند

 

خنده اش ف راه رفتنش، بدنش

 

صورت مثل یاس و یا سمنش

 

سخنش دل پذیر و جان پر ور

 

پای تا سر همه کما ل و هنر

 

آنچه گفتم صفات یار من است

 

یار خندا ن و با وقار من است.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه عالم آرزو پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:32 http://atomxox.blogsky.com

سلام راستش هرکاری کردم عنوان وبلاگمو پخش نمیکنه.
اگرموافق باشید من وبلاگتون رولینک کنم.وبلاگ زیبایی دارید

ممنون
لطف می کنین منم وبلاگ شمارو لینک می کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:07

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.شماره عابر بانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد