کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

هم شکست و هم شکستم داد دل


این هم از یک عمر مستی کردنم

 

سالها شبنم پرستی کردنم

 


ای دلم زهر جدایی را بخور

 

چوب عمری باوفایی را بخور

 

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت؟

 

خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت؟

 

من که گفتم این بهار افسردنی است

 

من که گفتم این پرستو رفتنی است

 

آه عجب کاری به دستم داد دل

 

هم شکست و هم شکستم داد دل


از طرف ایلیا

نظرات 1 + ارسال نظر
mushiiiiiiiiiii شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:25

عالییییییییییییییییی بود راستی به اقا علی سلام برسون بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد