کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

می ترسم


میترسم از نبودنت و از بودنت بیشتر!

نداشتن تو ویرانم میکند و داشتنت متوقفم!


وقتی نیستی کسی را نمی خواهم...

و وقتی هستی" تو را" می خواهم ...

رنگهایم بی تو سیاه است و در کنارت خاکستری ام ..!!

خداحافظی ات به جنونم می کشاند !!! و سلامت به پریشانیم!؟

بی تو دلتنگم و با تو بی قرار ...

بی تو خسته ام و با تو در فرار ...

در خیال من بمان ...از کنار من برو...!!!

من خو گرفته ام به نبودنت...!!!

نوشتنم برای نمردن است، وگرنه ...

روزهاست چتر خسته سکوت را هم بسته ام،....!!!

اما بگذار بنویسم چند فانوس روشن از آسمان برایت آورده ام..

با چند خواب که تعبیر نشد تا بگذاری ته چمدان رفتنت...

دعای خیرم را روی لباس هایت بگذار تا عطرش نرود...


تنهایی پر هیاهو را من برمیدارم و از روزهای با هم بودنمان ...

به تو خرده ریز خاطره های دور را می دهم تا فراموش کردنشان کار سختی نباشد...

کفش های سرنوشتت را به پا کن، من کنار در ایستاده ام.!!!!

برایت پیاله ی آب در سینی آماده کرده ام..

که برگ های سبز نارنج را غرق کند..!!!

کنارش دفترچه خوانده نشده ام را گذاشته ام که انباری است برای کلمه ها:

سلام ... دوستت ... تنها ... فردا ... شهر ... دلتنگ ... خداحافظ ... سبز ... بهار ... سرد ... خواب ...

بیا از زیر سینی رد شو و رو به رفتن های ناپیدا برو...!!

من خو گرفته ام به نبودنت ....!!!!

جاده، همان جاده ای است که هیچ گاه بازگشتی ندارد ...

من همین جا می مانم و عاشقی را تمام می کنم....!!!!!

از طرف دوست خوبم ایلیا    

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:10

سلام.......
سختمه تنهایی زیر بارون سختمه پرسه های خیابون سختمه وقتی نباشی پیشم بدجوری دارم دیونه میشم تب دستاتو میخوام صورت زیباتو میخوام
تو بگو دوسم داری از خدا هیچی نمیخوام
سختمه نگاه به قاب خالی سختمه
پرسه های خیالی سختمه
اگه نباشیو نباشی دیونه میشم

mushi یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:23 http://5kilometrtazendegi.blogfa.com

سلاممممممممممم علی بود وبلاگ قشنگی داری جناب مسافر از طرف ۱ همسفر قدیمی

سلام همسفر
ممنون
نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد