کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

اگر مانده بودی

 

 


اگر مانده بودی تورا تا به عرش خدا میرساندم      

اگر مانده بودی تورا تا دل قصه ها می کشاندم

اگر با تو بودم به شبهای غربت, که تنها نبودم       

اگر مانده بودی زتومی نوشتم تورا می سرودم

مانده بودی اگر نازنینم, زندگی رنگ و بوی دگر داشت    

این شب سردوغمگین غربت, باوجودتورنگ سحر داشت

با تواین مرغک پرشکسته, مانده بودی اگربال وپرداشت     

با تو بیمی نبودش زطوفان,مانده بودی اگرهمسفر داشت


هستیم رابه آتش کشیدی, سوختم من ندیدی ندیدی      

مرگ دل آرزویت اگربود,مانده بودی اگرمی شنیدی

با تودریا پرازدیدنی بود,شب ستاره گلی چیدنی بود 

خاک تن شسته درموج باران,در کنارتوبوسیدنی بود

بعد توخشم دریا وساحل, بعد تو پای من مانده در گل 

مانده بودی اگر موج دریا, تا ابدهم پر از دیدنی بود

با تو وعشق توزنده بودم , بعدتو من خودم هم نبودم   

 بهترین شعرهستی روباتو,مانده بودی اگرمی سرودم

مانده بودی اگر نازنینم, زندگی رنگ و بوی دگر داشت

این شب سرد وغمگین غربت, با وجودتورنگ سحرداشت


از طرف دوست خوبم ایلیا 


 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد