کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

بهش نگین که من چقدر دوستش دارم


بهش نگین که من چقدر دوستش دارم 


برای بردن دلش کوه را رو شونم می زارم 

بهش نگین دیونه چشاش شدم 

مست همه شیطونیهاش عاشق خنده هاش شدم 

اگه بفهمه عاشقم می ره و پیداش نمی شه 

کی می دونه عاقبته این دل زارم چی میشه؟ 

اگه بگم دوستش دارم قلبش رو پنهون می کنه 

پیش چشای عاشقم رقیب مهمون میکنه


از طرف دوست خوبم ایلیا      

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشاد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:49

سلام وبلاگ خیلی توپی داری

حالشو بردم

دستت درد بکنه

مرسی

ممنون

خواهش

mushi دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:02

salam kheily ghashang bod afarin vaghan shaere laieghi hasty movafagh bashi inam az nazar bye

ممنون
امیدوارم بازم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد