کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

تکیه به شونه هام نکن



 

تکیه به شونهام نکن . من از خودت خسته ترم 

ما که به هم نمیرسیم بسه دیگه بذار برم 
کی گفته بود به جرم عشق یه عمری پرپرت کنم 
حیف تو نیست کنج قفس چادر غم سرت کنم؟
 من نه قلندر شبم . نه قهرمان قصه ها 
نه برده حلقه به گوش . نه ناجی فرشته ها 
تـو ایـن دو روز زنـدگـی , شبیـه مـن فـراوونـه...
 یه لحظه چشمات و ببند گذشتن از من آسونه...
 من عاشقم همین و بس , غصه نداره بی کسی... 
من عاشقم همینو بس غصه نداره بیکسیم 
قشنگی قسمت ماست که ما به هم نمیرسیم

از طرف دوست خوبمایلیا

نظرات 1 + ارسال نظر
*رویا* شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58

سسسسسسسسسسسسسسسلام

به به چه خوشمل شدی امروز مبارکه ه ه ه هه ه هههه
بابا یه پا مهندسی بیخودی درس نخودی بزار بزنم به تخته تاخ تاخ تاخ
شناختی ی ی ی ی؟

مرسی گلم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد