کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

غم


غم

 

در ابتدای زندگیم چیزی در گوشم زمزمه کرد که تا آخر عمر همراه تو هستم

پرسیدم چیستی؟

گفت:غم

فکر کردم غم عروسکی است که میتوانم تا پایان عمر با آن بازی کنم اما...

اما بعدها فهمیدم عروسکی هستم که بازیچه غم شده ام...

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:18

خیلی خوب بود بسیارعاشقانه

arghavan دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:07

این دقیقا حرف دل من بود ها

ایلیا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:52

سلام دوست من==بازم مثل همیشه زیبا ==ممنون

ممنون مرسی
نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد