کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

کلبه عشاق

آدما رسمشونه پایبند دلدار نمیشن،خوب گرفتار میکنن،آدما رسمشونه شاخه به شاخه میپرن،دل رو بیمار میکنن اما پرستار نمیشن.

سخن دل



خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم

تو را بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم بازگشتم

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:02

حرف نداشت بهترین شعرتون همین بود.
ممنون.

غوغا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:28 http://...............

سلام عزیزدلم واقعا بهت تبریک میگم گلم خیلی استفاده کردم واست آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

ممنون مرسی گلم

غوغا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:33 http://.................

سلام عزیزدلم واقعا بهت تبریک میگم گلم واقعا زیبا بود. واست آرزوی موفقیت روزافزون دارم عزیزکم.

زهرا دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:37

تبریک میگم فوق العاده بود
ازطرف غریبه ای اشنا

ممنون
نظر لطف شماست
کسی در اینجا غریبه نیست

زهرا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:20

عجیبه بارهااینجااومدم ونوشته هاروخوندم ولی بی اغراق میگم انگارهرسری چیزتازه ای خوندم
راستی میتونیدaddکنیدخوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد